24 Mart 2020 Salı

23.03.2020 - Bugün Okumaya Değer Bir Şey Yok, Vallahi

Diyebilirsiniz ki peki o zaman neden yazıyorsun? Alışkanlıktan. :) 

Sabah Koca Ayı ve Maşa izlemek ritüelimiz oldu. 
Her gece 21.00'de balkondan alkışlamak ve ışık açıp kapamak da.
Masal'ın köpüş taklidi yapıp günde iki etkinliğini sehpanın altında yapması da ritüelimiz oldu.
Akşam yemeği sonrası Masal'ın çizgi film izlerken bizim de Cüneyt Özdemir takip etmemiz bir ritüel oldu.
Masal'ı sırayla uyutmak ve ondan önce uyuyakalmak da bir ritüel oldu.
Her gün bir sınıfımla görüntülü etkinlik yaparken Masal'ın bana çıraklık yapması da bir ritüel oldu. Ben yayınlara başlamadan önce, kendini iyi hissettiği bir taç takıyor ve saçlarını tarıyor süslü :) 

Tüm bunların yanına online eğitimden yararlanmayı da ekleyelim dedik ama tutmadı. Ders bitene kadar televizyondaki öğretmeni dinledi. Biraz acımasız davranıp sakın kalkma öğretmen seni görür dedik ve Duygu'yla keyif kahvesi içerken kikir kikir güldük. Ders bittiğinde yanımıza geldi ve ben derste bu resmi yaptım özür dilerim dedi. Sanırım bu rutini tutturamayacağız. Öhö öhö öhö...

Masal ciddiyetle online eğitim alırken

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder