21 Mart 2020 Cumartesi

20.03.2020 - Okulumuza Minnettarız

Günlüğümüze bir gün atlayarak devam ediyoruz.

Kahvaltıdan hemen  sonra güneşin en ısıtıcı olduğu zamanları kaçırmamak için hemen bahçeye çıktık. Masal sitemizin bahçesinde biraz arkadaşı Burak ile oynadı. Burak mavi Ninja, Masal Pembe Ninja (Her zamanki gibi) ben de Kırmızı Ninja oldum. Ama hiç bir şey yapmadık. Onlar Ninja ninja koştu ben de Ninja Ninja kitap okudum. Can kurban böyle ninja olmaya.

Bana site bahçesinde bir çocuğun bir başka çocukla oynamasını sakıncalı bulduğunuzu söyleyebilirsiniz. Belki de haklısınız. Fakat Masal'ın hiçbir çocukla doğrudan temas kurmadığı, oynamadığı bu süreç çok uzun ve yarım saat bile olsa bir çocukla oynadığında enerjisi değişiyor. Bu paragraf korumacı yaklaşımda kantarın topuzunu kaçıranlara gelsin.

Devamında Duygu, ben ve Masal toprak yolda biraz yürüdük. Tabii her zamanki gibi Köpüş'ümüz de bize eşlik etti.



Doğadaki en eyi arkadaşımız Boa'ya tırmanmak ve üstünde oturmak da bu yürüyüş yolunda Masal'ın en keyifle yaptığı şey. Not: Ağaca baba tarafından oturtulup poz verdirilmemiştir. Fakat babanın evden yayın yapması için edindiği yeni telefonla her şeyi fotoğraflama özentisi yok da değildir.


Akaşamüstü eve geldiğimizde ailecek dip köşe temizlik işine giriştik ve Masal mutfak işi kadar silme süpürme işini de seviyor. Süpürme işi Duygu'da silme işleri de Masal'la bendeydi. Açıkçası dışarı çıkınca ya da evdeki bir işe Masal'ı dahil edince zaman daha hızlı ve sanki daha nitelikli geçiyor. Beyler durum sizde ne bilmiyorum ama ben bulaşık ve böyle silme toplama işlerine feci sardım.



Bir de okulumuzun (Harikalar Diyarı Anaokulu) günlük olarak öğretmenleri ile görüntülü gönderdiği etkinlikler var. Bu etkinlikleri de Masal masa başında istekle yapıyor. Okulumuz her gün bu pası attığı için minnettarız. Yaşasın Harika Kuçu.

Yemek saatine doğru Onur Erol (çocuklar için şarkı yapıyor) instagram hesabından canlı bir konser verdi ve yaklaşık 40 dakika süren bu konser de Masal'a iyi geldi.

Yemek sonrası birden kendimi Peter (Heidi'deki) olarak buldum. Sonra bir ara köpek oldum, günü kurtardık derken yatmaya doğru oyun arkadaşı olmaktan paçayı kurtaramadım ve Masal'la birlikte havlaya havlaya uyudum.

O zaman hepinize hav hav hauuuvvvv.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder