21 Mart 2020 Cumartesi

21.03.2020 - Birinci Dalga Big Ben

Bugüne sondan başlayacağım. Ayrıntıyı da günün sonunda büyük patlamaya ayıracağım.

Arkadaş tam yarım saat aralıksız bir hikaye uydurmak kolay mı?
Her defasında ilgi çeken yeni bir şey üretmek?
Yüzüklerin Efendisi gibi bir seri çıkartmak üzereyim ismi Ters Şehir. Hayır anlatırken ben de keyif alıyorum. Her gece yeni nüans ekliyorum. Gel gör ki uyusun diye, bazen araya girmesin, soru sormasın diye tek nefes gidiyorum ama diyafram mı dayanır. Bir es hemen yandan gelen ses: SONRA... SONRAA...SONRAAA...
Hikaye bittiğinde hala canlı bir ses: BİR HİKAYE DAHA. SÖZ ŞİMDİ UYUYACAĞIM.
Ve sonrası Big Ben. Ayrıntıya girmeyeceğim. Siz beni gündüz Masal'ı gözlemlemiş, oyun ortamı sağlamış ve ara ara da oyun arkadaşlığı yapmış bir baba olarak bilin :)


Sabah güne akşam kaldığımız yerden başladık. Hav hav hav. Suyunu da öyle içti. Bazen velilerim kaygıyla sorarlar. Çocuğum kendini süper kahraman sanıyor, külkedisi sanıyor falan diye. Ben de bunun kaygılanacak bir şey olmadığını söyleyip bu tip oyunların onları toplumsal rollerine hazırladığı, gelişimleri için sağlıklı olduğunu söylüyordum... Da dostlar bizim kız kendini köpüş zannediyor ve bu normal mi! :))) Sabah köpüş güne tastan su içerek başladı hem de annesi görmesin, bildiğiniz mutfak tezgahı üstünde.


Kahvaltıyı bir şekilde sorunsuz geçirdik. Meğer arkadaş sorun stoğunu uyku öncesine depoluyormuş.

Öğlen Masal balkonda bana ait çalışma alanında bir kavanozun içindeki misketleri istedi. Yaklaşık bir saatten fazla da kendi başına o misketlerle oynadı. Önce misketleri dizerek şekiller yaptı. Ardından misketleri vurma oyunu gösterdim. Sarmadı. Devamında fil biblolarımı istedi. Fillere yemek yaptı ve başka şeyler de sanırım. En çok da bu adımda misket ve fillerle oynadı ve kendinden geçti. Sonra mutfaktan bir leğen aldı ve onu da oyunun bir parçası yaptı. Yaşasın misketlerin oyalayıcı gücü.


Bugün hava güzeldi ve sitenin bahçesinde epey bir süre Masal Duygu ile vakit geçirdi. Bu arada ben de ilk online drama derslerimi yapmış oldum ve öğrencilerimle internet üzerinden beşer dakika da olsa bir araya gelmek bana iyi geldi.

Akşam yemek sonrası bu güne ait okul etkinliklerimizi masal köpüş olarak yaptı, ben de köpüş eğitmeni oldum. Masal da kulübesinin içinde dersini yaptı. Bu işin sonu nereye varacak bakalım? 


Sonrası biraz çizgi film ve sonras BİRİNCİ DALGA BİG BEN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder