18 Mart 2020 Çarşamba

18.03.2020 - Menekşe Günü Kurtardı


18 MART – ÇARŞAMBA

Bu gün iyi geçti. Masal’ın yemek oyunlaştırmasında vardığı üçüncü seviye için küçük bir oyuncak almam gerekiyordu. Sabah ekmek almaya çıktığımda bir kırtasiyeden hallettim ödülü alma işini.

10.00’dan sonra: Kahvaltıda dünkü gibi uğraştırmadı. Eve girer girmez poşetin içindeki oyuncağı gördü kereta. Hemen kaptı. Sonra da oyuncağına Menekşe ismini koydu. Kahvaltıdan sonra kendi kendine bir saatten fazla oynadı Menekşe’yle. Yazmaya başladığım kitabıma neredeyse hiç rahatsız edilmeden bir saatten fazla vakit ayırabildim.

(Menekşe Masal'ın sarıldığı arabanın içindedir.)




13.00 gibi dışarı çıkmaya niyetlendik. Odasına çıkıp yarım saat dolabını karıştırdı. Sonra kendine pembe bir takım yaptı. Hepsi yazlık ince şeyler. Duygu da, ben de bu havada giyemezsin desek de dinletemedik. O zaman ben de yalnız çıkarım dedim, atarlanıp not defterimi, kitabımı aldım çıktım bahçeye. On beş dakika sonra dişlerim birbirine vurarak içeri girdim. Ama Masal’la yarım saat Boa’ya kadar yürüseydik iyi olurdu. :(((

Akşam saat 18.30’a kadar neredeyse bulaşmadık birbirimize. Dedim ya bugün iyi geçti diye, öyle böyle değil gerçekten iyi geçti. Menekşe’yle ve devamında da çizgi film izleyerek kendi başına takıldı. Sonra ben dayanamadım:

Öğreeeenciiim, hadi etkinlik yapalım. Cevap: Sen öğretmenim değilsin, babamsın. Haydaaa ne zaman ne olacağımı şaşırdım. Kendince bir oyun döngüsü var ama bunu bizim formüle edebilmemiz imkansız.

Akşam yemeğini yapana kadar masa başı etkinliklerinin bir kısmına Duygu, bir kısmına ben eşlik ettim. Okuldan verilen bu kağıt üstü etkinlikler iyi oldu. Masal’ı masa başı oyun, boyama gibi işlerde sıcak tutuyor. Bir rutinimiz oldu. Her gün bir saate yakın masa başında kalıyor.

Akşam yemeğinden sonra biraz müzik, dans ve bir ergen dizisine biraz takılmayla gün bitti. Yazı turayı ben kazandım ve Duygu Masal’ı uyuturken ben de bu sıkıcı günlüğü yazdım.
Neden mi sıkıcı? Olaysız. Giyinme meselesini saymazsak -ki onu yaşamayan babalar varsa lütfen onlar da bu durakta insin-.

Gün iyi geçti. Masal kendi başına çok vakit geçirdi. Bu da ikimiz için de olaysız ve düz bir gün demek. Babaya tercih edilen Menekşe! Bu oyuncak bugünü kurtardı peki yarın?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder