18 Kasım 2014 Salı

Kitap Haftası Kukla Uygulaması - 2

Çocuk kitapları haftası nedeni ile etkinliklerimiz devam ediyor. Öğretmenlerimiz kasalardan kitaplıklar yapıyor. Branş öğretmenlerimiz ders süreçlerinde çocuk kitapları ile ilgili uygulamalar yapıyor. Ben de bu hafta bir çocuk kitabını hem okudum hem de hikayenin önemli duraklarında kuklalarla canlandırma yaptım.

Hikayeyi okumaya başlamadan önce sahnede çocukların boyadığı sandık kitaplıklara kitaplar yerleştirdim. (Bu sayede okulda bu konuda yapılan etkinlikler çapraz uygulamalarla desteklenmiş oluyor.) Ayrıca bu haftanın workplay uygulamasında kullandığım ip ve oyun hamuru materyallerini de hikaye anlatırken ağaç, çiçek yapmak için kullandım. Çocuklar bu sayede workplay uygulamasında yaptıkları gibi uygulamaları sahnede kullanılırken de görmüş oluyor. Sahnede okuduğum çocuk kitabı ise üçüncü sınıf öğrencisi ile drama yöntemi ile yazdığım bir hikayeydi.


Kitap, Masal Kahramanları Okulumuzda – Kırmızı Başlıklı Kız Okula Başlıyor




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder