24 Aralık 2014 Çarşamba

Denizaltı İmgesi ile Oyun

Bugün drama/oyun egzersizlerimizde geçiş imgemiz denizaltı oldu. Çalışmaya çocuklarla deniz maceraları üzerine sohbet ederek başladım. Etkinlikler arası geçişleri de hikayelendirdim.
Birinci etkinlik, çocuklar deniz altında yaşayan canlı oldu. Müzik varken yüzdüler, müzik durunca dondular. Balina onları yemeye geldi. Kıpırdamamak balinadan kurtulmak için tek çare.
İkinci etkinlik, ikili eşleşmelerle denizaltı canlılarının biçimini alın. Midye, denizanası, yosuni yılan balığı vb.
Üçüncü etkinlik, hey çocuklar denizin üzerinde bir yelkenli var. Hadi onu yapalım. (ayakta hareket edecek biçimde oldular.
Ben: Hadi bakalım, gemi hiç batmadan (ellerinizi bırakmadan) bulunduğum limana gelebilecek misiniz? Bunu dört beş liman yolcuğuna uzattım.
Dördüncü etkinlik, dört küpün içi büyük bir akvaryum. Hadi iplerle akvaryumun içine aklınıza gelenleri yapın.
Bitince küpün üstüne çıkan çocuklara neler gördükleri sordum ve onlar da gördüklerini söyledi.

Harika Oyun Programı Uygulaması
Tam Yapılandırılmış Oyun Etkinliği

5-6 yaş için




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder