10 Aralık 2014 Çarşamba

10.12 Harika Oyun Programı Uygulamaları

BÜYÜKANNEM VE BÜYÜKBABAM İLE OYNUYORUM

“Oyun Her Zaman” projemiz kapsamında 6 yaş öğrencilerimizden beşi ve büyükanne-büyükbabaları ile Konak Öğretmenler Lokalinde oynadık.
Ben: Varsayalım ki torununuzla 30 dakika sonra Konak Sahnesinde bir oyun izleyeceksiniz. Beklerken bir şeyler içmek için buradasınız. Torununuzla nitelikli bir zaman mı geçirmek istersiniz yoksa o elinde dijital bir oyuncak kafası önünde iki yabancı gibi mi oturmak istersiniz?
Bu soruya verilen yanıtın ardından beklerken nasıl oyun oynayabileceklerini anlattım ve Fırsat Oyunları atölyesinde oynattığım iki oyunu oynattım. Bu etkinlik esnasında elde ettiğimiz görüntüleri de önümüzdeki haftalarda yapacağımız diğer  “Oyun Her Zaman” işlerimizle birleştireceğiz ve ortaya sürpriz bir ürün çıkartacağız.





BALONLARLA BİREYSEL VE GURUP OYUNLARI

Drama saatinde bu haftaki geçiş objemiz balonlardı. Yaş seviyelerine değişen uygulama aşağıdakine yakın bir akışla gerçekleşti.

Birinci adım, balonu isme söyleyerek atma. Oturarak balonu arkadaşının ismine söyleyerek atma.
İkinci adım, balonu şişirip salma. Balonun düştüğü yere öfkeli-kızgın-korkak gidip gelme oyunu.
Üçüncü adım, herkes müzikle balonu elinde zıplatarak taşısın. Bacak arasında sıkıştırarak. Sırt üstü yatıp havaya bakarak vs. Müzik durduğunda eli iğneli balon canavarı geliyor sakın kıpırdamayın ona göre!
Dördüncü adım, balonu bir kukla kafası gibi tutup ikili doğaçlamalarda kullanma.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder