4 Eylül 2014 Perşembe

Oyunun Eğitim Sahasında İşlevi

Bu sabah Birey Okulları okul öncesi ve ilköğretim zümrelerinin öğretmenleri ile "Oyunun Eğitim Sahasında İşlevi" konulu atölyemi yaptım.

Atölyenin ilk adımında balonlarla eğlenceli tanışma ve ısınma oyunları oynadık. Bu oyun bittiğinde bu oyunu kurgulama ve oynama süreçlerinde oyun sağlayıcı olarak neleri hedeflediğimi ve uygulama esnasında bazı değişiklikleri neden yaptığımı paylaştım. Böylece oyunun çevre ve gurupla buluştuğu andan itibaren oyun sağlayıcının neden esnek olması gerektiğini uygulama üzerinden konuşabildik.

Atölyenin ikinci adımında ebeveyn-çocuk katılımlı "Fırsat Oyunları" isimli atölyeyi  öğretmenlerimiz ile uyguladım. Uygulamanın sınıf ortamında öğrencilerle nasıl gerçekleşebileceğini tartıştık.

Atölyenin üçüncü adımında kurgu bir oyun ile duyular konulu bir dersi (ya da etkinliğin) oynayarak gerçekleştirdik.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder