7 Eylül 2014 Pazar

Alaaddin'in Sihirli Çiftliğinde Drama

Bursa’dan bir saat kadar uzakta, sessizliğin ortasında harika bir mimarisi olan “Alaaddin’in Sihirli Çiftliği” nde, Şirket İçi Çatışma Çözümleri konulu yaratıcı drama atölyesinde, katılımcılarla birlikte şahane bir Cumartesi geçirdim. O güzel insanlara buradan bir daha teşekkür etmek isterim.

Sevgili Elif ve Ahmet Akpınar; kendileriyle tanıştığım günden beri hayatıma sürekli güzellikler eklemeye devam ediyorlar. Yıllar önce Mustafakemalpaşa’da drama çiftliği projeme de en büyük katkıyı kendilerinden görmüştüm. Aradan yıllar geçti ve sönmeyen hayalim için, alternatif bir eğitim sahası olan “Alaaddin’in Sihirli Çiftliği” ni benimle paylaştılar. Birkaç ay önce birlikte yapacağımız atölyelerin, alternatif eğitim uygulamalarının hayalini kuruyorduk. Şimdi ilk uygulama gerçek oldu.

Sevgili Sevilcan Kıvanç’la tanışıklığımız yirmi yıla yaklaşıyor. İkimiz de çalışma hayatına yeni adım atmıştık. Uzun yıllar sonra tekrar karşılaştığımızda Sevil de, ben de mesleklerimizde olgunlaştığımız dönemlerdeyiz. Yirmi yıl önce hayal bile edemeyeceğimiz işleri, hayal bile edemeyeceğimiz bir yerde buluşturduk. Tabii bu buluşmaya misafirimiz olan tüm DİEG derneği üyeleri içten ve zenginleştirici bir katkı sundu. 

Son olarak dostlarım Sinan ve Gökhan’a, bugün atölyede bana yardımları nedeni ile çok teşekkür ederim.

Şimdiden rahatlıkla söyleyebilirim, bu çiftlikte atölye uygulamak ben de bağımlılık yapacak.




1 yorum:

  1. Böyle güzel bir ortamda , o güzel enerjinizle harika bir etkinlik oldu, bütün DİEG ailesi adına teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil