29 Ocak 2015 Perşembe

Strafor Silindirlerle Yapılandırılmış Oyun

Bu çalışma beşer kişilik gruplarla gerçekleşmiştir. Oyun malzemelerimiz: 3 adet aynı boy silindir, 1 adet orta boy silindir, 1 adet büyük boy silindir, 5 adet çöp şiş, 2 adet taş.
Birinci adım; bir küçük silindir ile bir büyük boy silindiri birbirine vurarak ses-konuşma üretme. Her hecede bir vuruş.
Anne: mer-ha-ba
Çocuk: mer-ha-ba
Anne: o-ku-la  gi-de-lim-mi
Çocuk: E-vet
İkinci adım; üç oyun nesnesini bir arada kullanarak, neye benzedi? Oyunu.
Üçüncü adım; dört nesneyi bir arada kullanarak benim yönergelerimi gerçekleştirme.
Ben: Bir gemi yapalım. Bir at yapalım.
Dördüncü adım; Tüm oyun nesnelerini kullanarak istediğiniz bir şeyi yapın.
Çocukların tasarımları bittikten sonra sorularla yapılan işi hikayelendirmelerini sağlamak.
Ben: Gemi nereye gidiyor?
Gemide biraz önce çok heyecanlı bir şey olmuş. Acaba ne olmuş?

Bu kulede yaşayan bir yaşlı teyze bugün çok mutlu olmuş. Sence neden?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder