5 Ocak 2016 Salı

Üç Farklı Dikkat Oyunu

Bugün üç farklı dikkat oyunu oynadık.
Birinci oyunumuz; Bir oyuncumuz gölge, diğer oyuncumuz ise gölgenin sahibi oldu. Gölgenin sahibi ne yaptıysa gölge de onu tekrarladı. Gölgenin sahibi gölgesinin burnuna dokununca gölge donup kalıyor. Gölgenin sahibi de gölgesini güldürmeye çalışıyor. Gölge kıpırdarsa ya da gülerse oyuncular yer değiştiriyor.
İkinci oyunumuz, çocukların basabileceği dokuz tane renkli kutu oluşturduk. Ben yaş gruplarına göre kutulara bastım. Çocukların da benim bastığım kutuları akıllarında tutarak aynı yoldan yürümelerini istedim. Bu oyunda çocukların hafızalarını tahminimden de iyi kullanabildiklerini gözlemledim.
Üçüncü oyunumuz, çocukların oyun alanına bir sürü nesne bıraktım. Bu nesneleri üstü üste koyarak kule yapma oyunu oynadık. Kural bir üst üste aynı nesneyi koyamayız. Kural iki, istediğiniz zaman yeni kule yapmaya başlayabilirsiniz. eğer kule yıkılırsa benim olur. Yıkılmayan kuleler ise çocukların. Bakalım en çok kimin kulesi olacak. Siz de evde oynarken oyunu bu şekilde heyecanlı hale getirebilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder