7 Mart 2016 Pazartesi

Kuçu'nun Doğum Günü Ne Zaman?

Harika çocuklarımız bu hafta zaman kavramını öğreniyor. Ben de kukla oyunu ile üniteyi destekledim.

Oyunun Konusu: Kuçu rüyasında, Nedim Abi'nin kendisine güzel bir doğum günü hediyesi verdiğini görür. Uyanınca heyecanla rüyasını Nedim Abi'ye anlatır. Nedim Abi de doğum günü geldiğinde Kuçu'ya hediye alacağını söyler. Ama küçük bir problem vardır. Kuçu'nun doğum günü Aralık ayının yirmibeşindedir.

Kuçu bulunduğu günden itibaren ayları sabırsızlıkla saymaya başlar. Ve karşısına çıkan diğer arkadaşlarından da yardım alır.

Ben de bu oyun boyunca, üniteyi desteklemek için; ayları, bir ayın içindeki hafta sayısını, haftanın günlerini, günün belli zaman dilimlerini bolca kullandım.

Evde bunları konuşabilirsiniz;
-Kuçu'nun doğum günü ne zamanmış? Seninki ne zaman?
-Kuçu doğum günü gelene kadar neler yaptı?
-Kimlerle konuştu?
-Kuçu hediyesini günün hangi zamanına kadar oynama sözü verdi?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder