7 Ağustos 2015 Cuma

Doğada Oyunla Tasarım

Harikalar Diyarı Anaokulu çiftliğinde bugünkü doğada oyun etkinliğimiz bir bitkinin etrafına ev yapmak ve toprağı su ile yumuşatıp oynamak oldu.
Etkinliğin ilk adımında kozalakları, kuru dalları, yaprak ve taşları toplayarak bir bitkinin etrafını temizleyip bitikiye ev yaptım. Yardımcı materyal olarak
kaşık kullandım. Daha sonra çocuklar da kendi bitkilerini (doğal olarak çalışma alanlarını) belirlediler. Ve her biri kendi tasarımını oluşturdu.
Etkinliğin ikinci adımında da şırıngadan su çekerek toprağı yumuşattım ve kaşığımla çeşitli şekiller verdim. Beni izleyen çocuklar devamında kendi oyun alanlarında
yollar yaparak, çamurdan pastalar yaparak vb. tasarımlar yaptı.
Her iki uygulamanın toplam süresi yaklaşık olarak bir saat sürdü.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder